Kariéra

Máte-li zájem o práci ve společnosti LOM PRAHA TRADE, zašlete nám svůj životopis v češtině a angličtině e-mailem na adresu kariera@lomtrade.cz. Ozveme se vám, pokud pro vás ve společnosti najdeme pracovní příležitost.

Proč pracovat u nás

Věříme, že následující dobré důvody podpoří vaše správné rozhodnutí:

  • Jsme stabilní, ryze česká akciová společnost, jejímž stoprocentním vlastníkem je státní podnik LOM PRAHA.
  • Podporujeme naše zaměstnance v profesním i osobním rozvoji. Poskytujeme široký a komplexní soubor školení.
  • Každý z našich kolegů se podílí na výsledcích společnosti a je za to spravedlivě odměněn.
  • Podporujeme flexibilní pracovní dobu. Naším cílem je sladit úspěšnou kariéru s plnohodnotným osobním životem.
  • Jsou pro nás důležité osobní vztahy, proto pravidelně organizujeme společenské a teambuildingové akce.
  • Sídlíme v Praze s dobrou dopravní dostupností a možností parkování.
  • Kvalitní stravování je zajištěno ve vlastní jídelně.

Benefity

  • Motivující finanční ohodnocení
  • Flexibilita zaměstnávání a sick-days
  • Dovolená navíc
  • Vlastní jídelna
  • Penzijní pojištění
  • Jazykové kurzy AJ, RJ
  • Systém kafetérie vzdělávání
  • Zvýhodněné tarify na volání
  • Příspěvek na sportovní i kulturní aktivity a dovolenou

Volné pozice

V současné době máme otevřené tyto pracovní pozice. V případě zájmu o konkrétní pracovní pozici se nám neváhejte ozvat. Využijte prosím e-mail kariera@lomtrade.cz.

SPECIALISTA LOGISTIKY A ŘÍZENÍ ZAKÁZEK

Náplň práce:

  • budete zajišťovat toky zboží mezi dodavatelem, odběratelem a konečným uživatelem;
  • budete mít na starosti objednávky dopravy (zajištění transportu, zboží od zákazníka včetně veškeré dokumentace);
  • budete vystavovat potřebné dokumenty;
  • řízení zakázek (evidence, průběh dopravy, kontrola, dokumentace);
  • budete zajišťovat kooperace;
  • zahraničně-obchodní administrativa;
  • komoditní zaměření na leteckou techniku.

Co od vás očekáváme?

  • hledáme někoho se střední či vysokou školou;
  • cizí jazyky – budete komunikovat v ruštině a angličtině, další jazyk je vítán;
  • základní orientace v čtení technických výkresů dle technických norem (ČSN, GOST, DIN);
  • dobrá znalost průvodních obchodně technických dokladů ke zboží;
  • znalosti v oblasti, dopravy, pojištění a kalkulační dovednosti;
  • znalosti INCOTERMS, celní a licenční problematiky v zahraničním obchodě;
  • zkušenosti s prací v dopravní a obchodní administrativě;
  • zkušenosti s řešením reklamací v dovozu/nákupu jsou výhodou;
  • znalost práce s MS Office, zkušenosti CRM;
  • preferovány zkušenosti s SW Helios nebo Money S3;
  • výborné komunikační dovednosti, proaktivita, spolehlivost, pečlivost;
  • řidičský průkaz skupiny B.

Co vám můžeme nabídnout?

  • zajímavou pracovní příležitost v oboru letectví;
  • zázemí stabilní a úspěšné společnosti;
  • pružnou pracovní dobu;
  • týden dovolené navíc;
  • sickdays;
  • stravenky s možností využití jídelny v areálu společnosti;
  • příspěvek na penzijní připojištění;
  • příspěvek na rekreaci/kulturu/sport/vzdělávání;
  • dotovanou kartu MultiSport;
  • notebook a mobilní telefon
  • jazykové kurzy a odborná školení;
  • možnost služebních cest.

Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Místo výkonu práce Praha 10 – Malešice.

ODPOVĚDĚT
SPECIALISTA REKLAMACÍ A SKLADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ

Náplň práce:

  • budete přebírat dodané zboží a předkládat konečnému uživateli;
  • budete vést skladové hospodářství v SW Helios;
  • budete vyřizovat tuzemské i zahraniční reklamace;
  • budete vystavovat příjmové či výdejové doklady;
  • zahraničně-obchodní administrativa;
  • komoditní zaměření na leteckou techniku.

Co od vás očekáváme?

  • hledáme někoho se střední nebo vysokou školou;
  • cizí jazyky – budete komunikovat v ruštině a angličtině, další jazyk je vítán;
  • základní orientace v čtení technických výkresů dle technických norem (ČSN, GOST, DIN);
  • dobrá znalost průvodních obchodně technických dokladů ke zboží;
  • zkušenosti s prací ve skladovém hospodářství;
  • zkušenosti s řešením reklamací v dovozu/nákupu jsou výhodou;
  • znalost práce s MS Office, zkušenosti CRM;
  • preferovány zkušenosti s SW Helios nebo Money S3;
  • výborné komunikační dovednosti, proaktivita, spolehlivost, pečlivost;
  • řidičský průkaz skupiny B.

Co vám můžeme nabídnout?

  • zajímavou pracovní příležitost v oboru letectví;
  • zázemí stabilní a úspěšné společnosti;
  • pružnou pracovní dobu;
  • týden dovolené navíc;
  • sickdays;
  • stravenky s možností využití jídelny v areálu společnosti;
  • příspěvek na penzijní připojištění;
  • příspěvek na rekreaci/kulturu/sport/vzdělávání;
  • dotovanou kartu MultiSport;
  • notebook a mobilní telefon
  • jazykové kurzy a odborná školení;
  • možnost služebních cest.

Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Místo výkonu práce Praha 10 – Malešice.

ODPOVĚDĚT

Obchod

Tel.: +420 296 505 571
Fax: +420 296 505 610
E-mail: sales@lomtrade.cz

Logistika

Tel.: +420 296 505 495
E-mail: logistics@lomtrade.cz

Finance

Tel.: +420 296 505 445
E-mail: finance@lomtrade.cz

Kariéra

Tel.: +420 296 505 246
E-mail: kariera@lomtrade.cz

Média

Tisková mluvčí, Lucie Černá
Tel.: +420 296 505 383
E-mail: press@lomtrade.cz

Obchod

Tel.: +420 296 505 571
Fax: +420 296 505 610
E-mail: sales@lomtrade.cz

Logistika

Tel.: +420 296 505 495
E-mail: logistics@lomtrade.cz

Finance

Tel.: +420 296 505 445
E-mail: finance@lomtrade.cz

Kariéra

Tel.: +420 296 505 246
E-mail: kariera@lomtrade.cz

Média

Tisková mluvčí, Lucie Černá
Tel.: +420 601 083 214
E-mail: press@lomtrade.cz

LOM PRAHA TRADE a.s.  |  Tiskařská 270/8  |  108 00 Praha 10  |  Česká republika  |  www.lompraha.cz  | www.nfletectvi.cz